
Yapımcılığını Hamdi Bor ve Yıldız Bor’un, yönetmenliğini Semra Dündar’ın, genel koordinatörlüğünü ise Selin Denizli’nin üstlendiği filmin çekimleri 3 hafta sürdü. Ekip, önceki akşam Alaçatı’daki Ays Meyhane’de kutlama yemeği yedi.

Film, sert mizacı ve sıra dışı yöntemleriyle tanınan bir kadın polis ile kimliğini gizleyen karizmatik suçlunun beklenmedik karşılaşmasını konu alıyor.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
kaynak olarak ekleyin
The post Hem film çektiler hem tatil yaptılar appeared first on Kilis Egitim.